Wednesday, March 30, 2011



huhuhuhu...
hari ni MC lagi
belum sembuh2 lagi
semalam kerja sangat torture
bila batuk rasa nak bergulung-gulung
tapi kat office boleh kau bergulung?
sudah semestinya tidak kan
so kekadang rasa kejang perut
sebab menahan batuk
batuk yang takda kahak
batuk yang boleh buat kau terkencing
batuk yang menyebabkan urat kepala kembang
lepas tu sakit yang mengigit-gigit kat kepala
boleh kau tahan??
aku takleh oooooo

cepat2 siapkan kerja yang banyak
buat appointment kat clinic
which come out aku datang lewat setengah jam
sebab kerja alang2 nak siap
so biar terus siapkan kan
luckyly manage to settle semua kerja kat atas meja
lega.....
sebab memang plan nak minta MC arini
tak tahan lah
sebab memang semua penyakit
menyerang time kerja sebab..
aku takda makan ubat
if makan ubat
ubat semua menidurkan!!!

ni kat rumah senang
makan ubat, bebila je boleh tidur
ubat semalam semua super strong
semua kena makan sebiji dibahagi dua
even ubat batuk pun dia bagi setengah botol
cam budak kecik
tiap kali makan hanya 10ML
so aku pakai lah penyukat ava
bila guna, eeh pehal banyak kena makan ni ek
bila tengok 10ml ingatkan sikit
rupanya kena 3 kali penyukat
tu baru 9ML
slow2 ambik another 1ML
puuuhhh... elok lagi aku guna sudu
buat menyusahkan saja guna penyukat semua



ni since 2 minggu lalu
aku back to all habit
beli bunga seminggu sekali
last week beli daisy
this week carnation
tapi tidak boleh kurang
tidak boleh lebih dari 4 kuntum!
yang panjang juntai2 tu orkid
bapa bawa dari kampung
baru nak mengembang
bila digabungkan bersama sangat2 lah cantik
i like it many many



ni pula semalam kat office
semua yang pakai kerusi biru
diganti dengan kerusi merah
corporate colour
sangat2 selesa
tapi tah berapa lama boleh bertahan
ni kerusi kedua aku kat department tu
masa mula2 dulu pun dapat kerusi baru
tapi lain style
lepas tu patah kaki
bukan kerusi aku saja tau
banyak yang sakit patah kaki
even kerusi manager pun patah
dulu dari aku, manager aku kurus tau
so bukan kerana beratlah kerusi aku tu patah ek

kerusi cantik tapi low quality
compare to kerusi corporate lama colour biru
much2 tahan
until sekarang after belasan tahun
masih bertahan
takda patah2 kaki semua
cuma dah kurang empuk lah
kain pun semua dah uzur
lagipun tu colour corporate lama
sebelum merger dengan corporate sekarang ni

k lah sekian dulu
dah lalok kerna ubat ni
beta nak beradu!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)