Tuesday, July 26, 2011

bangun tidur
tengok tilam bawah
ehh ava takda
macam separuh mengigau
mana dia?!!! mana dia?!!

takkanlah dia bangun awal dari aku
kepala mamai, blurr blurr again
refresh memory
ooohh...
ava semalam check in kat rumah SIL
patutlah takda
wat nervous dan suspen je

tapi tu ler
rasa weird lah ava takda
rasa bangun terus nak tengok dia
pastu baru keluar masak bubur dia
arini bangun je terus mandi
takda kiss2 ava

semalam masa aku pergi rumah SIL
ava dah tidur
kiss2 skit kat tangan dia
takut lah bangunkan dia
if mata dia buka dan tengok aku
confirm susah nak tidur balik

aku kebetulan meronggeng dulu
sebelum pergi rumah SIL
which dah agak lewat
dah melepasi masa tidur ava

so how's your 2nd day of the week?
aku dah recover ni
tapi masih kena telan vitamin
vitamin pharmaton
supaya kaki boleh keluar fire2
macam iklan kat tv tu

k lah
nak turun kerja dah
have a nice day everybody!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)