Wednesday, July 27, 2011

aduhaiii letihnya
letih badan letih minda
kerja tak banyak
tapi office banyak sengketa
asyik nak bertekak je sesama sendiri
sampai dengar pun naik tension

sorg cakap ini salah
sorg cakap itu salah
tanya skit melenting
tak tanya lagi ler melenting

sebab hari panas kot
semua memasing pakat panas
kekadang yang tak tau apa2
jadi mangsa keadaan
semalam dua kali jadi mangsa keadaan
kena fire dek naga

just tanya and nak tolong diorang buat KIV case
tak pasal2 jadi mangsa
hari ni seorang minta sorry
sebab semalam marah2
and form yang dicari tu sebenarnya ada kat dia

nasib semalam mood aku elok
malas nak bertekak
cukup lah dengar diorang bertekak je
aku ambik sikap tak kisah
if ada aku buat
if takda peduli kan saja
bukan kes aku pun
kes diorang
kang ada yang pending tu diorang tanggung lah
biar case diorang tak setel2 pun
aku tak rugi apa2
buat apa aku nak kisah kan

tadi manager kerja setengah hari je
sebab lepas tu dia pergi course
department yang dekat bilik
terus berkicau bak burung
kucing takda tikus berkeliaran
sesuai sangat lah tu
sebab department tu memang ada tikus
yang menganggu malam2

tikus yang pintar
camna tak kata pintar
dipasang jerat
umpannya abis pintu jerat tertutup
tapi tikusnya enggak ada sii
mungkin mickey mouse kot
hehehee

k2 nak menjemput anak dara
yang masih bermalam di rumah SIL

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)