Saturday, December 31, 2011

as expected
bangun awal sebab
ada yang awal2 pagi dah
nak layan upin ipin kat youtube
angkut bantal angkut selimut
baring sebelah
dahtu tengok upin ipin kat phone
mesti nak dipegang
marah aku bila aku nak layan tidur
dan letak phone atas bantal
alahaiii kecik2 dah pandai memerintah



ni dia bos kecik
dah reti buat muka memacam
especially if tau ko nak capture picha dia
getting noty and congek
luckyly semalam dia baik2 saja tidur nyenyak

oh yeahh... pepagi aku dah buat lawak
masak daging sup campur pumpkin
masak lemak kulat+suhun+tahuu pucuk
tambah garam aji tapi masih gak takda rasa masin
tambah lagi
test eeh masih takda masin pun
dlm hati terdetik juak
berus gigi sudah basuh muka pun sudah
takkanlah takda rasa
adakah lidah aku dah numb??
scary tau!!

taruh serbuk knor pasti sedap
baru ada lah rasa sikit
tapi masin masih kurang manis lebih
eemm... pehal hah??
garam ni dah tak masin ke?

berkali kali aku taruh garam
masih tak masin2
so blame it on the pumpkin
yang buat sup aku manis
santan yang buat masak lemak aku manis
semua dah siap
malas nak fikir
siap makan semua sekali
mak and adik belum nak makan
so aku layan sendiri lah sup2 tu

ava bangun dari tidur
makan panaskan bubur nak bagi dia makan
tetiba mak teriak dari dapur
pehal masak lauk dengan gula ni
takda garam pun
aku cam......hah???
terus gelak besar2!!!!

rupa2nya tadi aku masukkan gula instate of garam!!!!
patut lah instate of mkin masin, makin manis lak
clear my worries
yang ingatkan lidah aku yang numb
rupa2 salah perisa
tah sapa yang taruh gula castor dalam bekas garam
patutlah ada plastik garam sebelah
mati2 aku ingatkan tu lebihan garam
tak muat masuk bekas dia
cis!!! Ciss!! CcissSSs!!

ehh hari terakhir tuk 2011 ya
apa korang buat hari ni?
apa program korang buat hari2 terakhir 2011?
aku malam nanti ada dinner kesatuan pekerja
terus direct countdown
harap dapat lucky draw

ada banyak lagi invitation
uncle ada buat makan2 family
kawan sekerja pun ada jemput makan2
but since dinner kesatuan ni dulu
so first come first serve lah

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)