Tuesday, December 27, 2011

sian sesapa yang baca blog aku ni
asyik update tak seberapa je
tu pun selang sehari dua
maaf lah ya
aku tengah mode malas update
bukan takda idea
tapi sangat2 malas nak mereleasasikan idea tu

if tak ngadap blog
kat office contohnya
or tengah makan
or tengah buat sesuatu aktiviti
first thing aku ingat
mesti nak update blog
tapi bila dah sampai rumah
bergaduh dengan ava depan pc
terus malas nak update

ni pun baru plan nak update
sebab dah abis main semua games kat FB
tapi tau2 ava bangun lak
bangun kul 11.31pm hah!!
tah kul brapa tidur nanti
yang pasti aku dah ngantuk

tambah lagi sekarang ngah fever on and off
sekejap panas pas makan ubat normal
then abis kesan ubat dia panas lik
bad mood, asyik nak minta dukung je
terpaksa jadi badang ngan ava ni

k lah weh
aku nak escape pergi tidur
sshhh...........
mak bapa and adik2 ada take over jaga ava
sshhh......
nite2

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)