Tuesday, January 17, 2012

Dear Motorcars Driver, if you were on the fast lane n a lot of others motorcars are following, doesn't mean you're gorgeous, pretty, handsome!! Its mean u'r slow, damn slow so pls ASAP drive at left lane!!!!! You're just spoilt others route by driving slow at fast lane!!!!!!!!

Status aku kat FB petang ni
geram dengan pemandu
yang sangat tak bertimbang rasa
pandu 60km kat lane laju
tak pasal2 buat jalan jammed

if yang dok sebelah kiri tu takpa gak
memang jalan tuk slow or tidak memotong
ni jalan sebelah kanan
lane laju n memotong
pepandai lak diorang drive cam siput babi
if bawa kereta kebal
confirm aku pijak2 hingga berkeping keping

dulu pernah dengar government cadang
belajar memandu hingga 60 jam
lepas tu baru dapat test JPJ
bukan masalah tak pandai memandu
tapi masalah loose character
kau buat belajar beratus jam
if memang jenis yang suka menyusahkan orang
tetap gak dia menyusahkan
driving sesuka dia saja
belok kiri kanan
memotong meskipun sempit/tak sesuai

sekarang aku dengar ada cadang suruh
yang belajar memandu secara manual
boleh bawa kereta manual or auto
tapi yang belajar guna auto
boleh bawa kereta auto saja
tah betul ke tak
kurang pasti aku
tapi bagi aku, that doesn't make any sense
menyusahkan orang ramai saja
banyak keburukan dari kebaikan

k lah nak tidur da
ava ni asyik bangun2 je
tah kenapa susah sangat nak pejamkan mata tu
tak faham aku


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)