Sunday, January 29, 2012

Lupa!!!???

malam tadi mimpi sengap
bila bangun amat2 bersyukur ianya hanya mimpi

situasi kat jalan area office & office

berjalan sana sini sambil blur
sebab tengah mencari mana aku parked blackie

sangat2 tak ingat mana ok
berkali-kali pusing area jalan opis
tapi masih tak jumpa2
dahlah tu cari masa orang tengah kerja

sambil tu tah kenapa somehow
aku kat kedai gambar
tengah print gambar untuk colleague2
yang peliknya
gmbar tu bukan di print pun
tapi di photostate
kekunun tuk sample je
if colleagues2 nak baru lah print
yang peliknya if sample
kenapa photostate banyak2

then bila office dah tutup baru balik office
tengok ground floor office berubah
lepas banking hour terus jadi supermarket
hah!! terus terfikir
takkanlah kita yang kena kerja kat sini hah??
but kepala masih biul tahap maksima
masih memikirkan mana aku letak kereta
siap berkira2 cam aku letak kereta tu
kat jalan yang senang je, takyah pusing2
zupp je terus jalan ke rumah aku
tapi kat mana ya??

naik floor tingkat aku kerja
masa kat tangga tu dengar kawan mengumpat
belum abis dia cakap terus aku sambung.
'ya saya tak kerja'
dua2 terkedu
tengok office semua berubah
takda working station aku pun
pc pun semua dah hilang
hanya ada banyak meja dan kerusi simple je
taktau mana workstation aku

malas nak tanya si pengumpat tu
aku main agak je
meja yang ada file tu mesti meja aku
sambil tu aku masih blurr
masih shock sebab kenapa aku jadi pelupa sesangat
taktau mana letak kereta
taktau kenapa office camtu
and worse lagi
taktau camna buat kerja!!!!!

hanya duduk kat kerusi sambil fikir dan fikir
dan tetiba nervous sesangat
kenapa aku lupa semua ni!!??

sekali chuppp!!!!!
ada orang cumel cium kat pipi
terus terbangun
alalallaaaaa.. tomel nya ava ni

kusss semangat
nasib hanya mimpi
if bebenar taktau camna
semua barang aku lupa

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)