Saturday, January 28, 2012

n3 rushing ni
selagi tu ava tak ganggu
selagi tu masih boleh menaip
tu dia tengah kacau nenek
nenek yang nak sambung tidur
sambil tu dia tengok babyTV

sebentar tadi dia menganggu aku
menekan keyboard lappy sana sini
buat SIL 'Tut", abislah if lappy ni kojol
anak kau ni asyik sibuk nak memadamnya saja

huu.. tu dia dah tengok sini balik
nak mengacau lah tu
tadi memula tengok aku ngetop
terus dia kata Eeeeee......
dan dengan langkah happy menuju ke aku

dan tanpa rasa bersalah terus tekan menekan
aku ambik chance cium mencium dia
sangat comel!!
mulut cumel dia masih ada bekas air liur
rambut kembang mengembang
tambah lagi bau hangin, kencing
dah tu duduk atas aku, kentut berderet2
aduhaii........ anak aku ni

eh dah datang tu
aku chow dulu ek
btw, good morning & happy weekend semua

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)