Monday, March 26, 2012

Fridge Magnet

petang saturday
adik balik dari kursus di Terengganu
so dia beli lah sobenir
ada yang dapat topi
ada yang dapat baju
and aku dapat topi and fridge magnet

fridge magnet yang comel
kerang2an dilekat cantik kat frame kayu kecil
so bila adik bagi
aku yang tengah digayuti ava
cepat2 suruh bapak letak kat fridge

petang kan pergi auntie uncle birthday
next morning
buka tingkat atas peti ais
excited sekali imbas cam ada cokelet
in my mind mungkin adik ada beli cokelet gak
sekali aku tengok...........

fridge magnet!!!!
hahahahaa!!! gelak terbahak2 aku
aku sebenar suruh bapak lekat kat luar fridge tu
mana lak tau dia boleh ais benda tu
nasib aisbox jenis sekarang ni
if cam zaman dulu, ada ketul2 ais
confirm fridge magnet tu disaluti ais!!!


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)