Monday, April 23, 2012

Happy Birthday to Me

hari ni ulang tahun kelahiran aku
seawal 7am dah ada call
wish happy birthday
begitu juga ada 2 sms masuk
aku yang sedang bersiap ke office
agak tergendala dan sikit kelewatan

tapi takpa
yang lebih mengharukan ingatan kekawan
dekat FB lebih 100 wishes dari kekawan
baik yang kenal di luar
maupun yang hanya di FB
semua aku reply manualy
even just a wish
it's really make my day 

kat office
aku di surprise dek kekawan dengan birthday cake
orea cheese cake yang sangat rich and delicious
i didn't expect it
nak nangis pun ada, sangat terharu :)



and not to forget 
i got a few presents
eh... seronok2!!


















 perfume Flora by Gucci dari Ani
love the smell...
orang yang pertama guna.... Ava and mak!
jahat tau mak yang busybody buka bday present aku
dahtu boleh lak dia tanya kenapa ada ni
aik.. birthday aku pun dia tak sedar
alahaiii mak aku ni 

yang poka dot tu kain cotton
hadiah dari adik Sue, adik Ani
sangat2 cantik
and nak buat baju raya tahun ni :)














hadiah dari Pris & Arina
3 pek cokelat
yang pasti menambahkan lemak
which aku memang tak kisah pun
sebab cokelet tu sedap
yang lemak lak esok2 fikirkan

dan dari Union pekerja
a nite treat at resort centre
which most probably tak dapat pergi
sebab tempat tu kat kuching
and valid hanya 3 bulan
tak worth if ke kuching 
gara2 hanya nak ke sana
lagipun agak jauh dari bandar kuching







 zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)