Wednesday, April 11, 2012

Jum tengok Wrath of the Titans





lama tidak nonton movie
last nite aku pergi nonton
tengok wrath of the titan
sinambungan dari clash of the titan
pelakon lelaki dan wanita yang sama

aku memang suka cerita camni
lelebih lagi yang ada magic2 dewa
cerita ni amat mengagumkan dan menghiburkan aku
tak terasa masa berlalu




terutama ketika part kemuncak ni
seluruh panggung concentrate
takda yang buat kerja lain
sengih2 aku ketika try scan muka2 kat panggung tu
semua tunggu bila perseus nak bunuh api ni

and tengok cerita ni buat aku rasa takut lak
teringat akan neraka
terfikir itu hanya api neraka kecil saja kot
waalla wallam
nobody know how neraka look like
terfikir akan kiamat
huh! berdiri bulu roma!

secara keseluruhannya
cerita ni berbaloi tuk ditonton
and ada satu part tu
aku bisik kat SIL
hah ni baru lah jin mata tonceng!
yang adik2 selalu kata tu
hahahhaaaaa!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)