Monday, April 23, 2012

last friday
berebut dengan colleague nak pergi toilet
well, meskipun dah dewasa
sometimes we need to act like kid
saja release tension and need some fun
berkejar-kejaran ke toilet
which at the end bukan apa sangat pun
toilet ada 3 watpa nak berebut kan
saja buat lawak sesama sendiri

then kita teringat masa kecik2 dulu
zaman persekolahan
most of the time if pergi toilet masa rehat
memang toilet pack kan
and if pergi dengan bestfriend
don't mind at all masuk berduaan
bila kau kencing aku ngadap pintu
then turn aku kencing kawan lak ngadap pintu
selesai.......... lagi cepat
if menunggu turn
memang poyo lah hah

sekolah aku lah
dah lah toilet kotor
most of the time takda air
lepas tu khazanah yang dibuang
melambak2 disana sini
masa tu, if boleh
pergi toilet memang nak dielakkan
tak sanggup tengok harta karun
tambah lagi toilet yang jauh
nun kat hujung sudut sekolah sana tu
so if pergi sorang2 agak ngeri
dahlah banyak cerita yang pelik2
dah hanya cerita or memang ada pun
dah tempat kotor kan
setan iblis memang suka

sekarang ni rasanya sekolah aku dah canggih
meskipun tak pernah masuk 
sejak dah renovate semua ni
tapi aku rasa memang canggih lah
rasanya takda lagi kes2 takda air kat toilet
kan sekarang semua serba maju
takkanlah benda asas camtu masih cam dulu
bangunan dah tinggi2
gate dah bertutup
semua serba serbi cantik lah





 zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)