Sunday, April 22, 2012

masih terkial2 guna setting baru blogspot
semalam masa wat n3 ingatkan salah klik
rupanya memang dah berubah rupa
tu pun lepas kllik2 sebarangan
then termasuk site pemberitahuan tentang new template
baru puas hati
sebelum asyik refresh and refresh :)

tak plan
tetiba jadi ahso lak
mop bilik makan dan dapur
cuci toilet luar
endingnya, basah dan berpeluh2
kunci pintu ke dapur
sebab if ava tengok aku sure nak bermanja

ni aku kerja kat dapur
mak mandikan dia
bila aku dah selesai semua
aku keluar tengok dia dah nak tidur 
baring2 depan tv
tapi tengok aku je terus nak bermanja
meskipun mata dah terlentok2

dudukan atas perut
sambil dia peluk selimut
a few minutes later terlentok atas perut aku
dengar aku nyanyi lagu burung kakak tua
sangat comel...
bila letak atas tilam dia nangis
masih nak berpeluk dengan aku
ooohhh soo sweet....
dia memang camni
if aku kat rumah, extra manja
nak ikut aku sesaja

kekadang rimas juga ah
yalah dah asyik nak menempek minta peluk je
nak berak kencing pun tak dapat
terus meraung!

eh baru je lepas makan semangkuk sedang kacang merah
apasal takda rasa kenyang pun??
dalam hati masih nak makan nasi goreng juga
aahh........ nak makan! nak makan!







 zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)