Wednesday, April 18, 2012

such a stressful day
so tired mind and soul
masuk je office terus somebody trigger
urat 'bad mood' aku
minta aku relief another dept
which memang suppose to be my turn
tapi kan last monday aku dah relief
ganti somebody else
so why not when come my turn
skip lah go to next person

alasan dia
my name was stated there for today duty
can't be change
wth!!!! monday bukan nama aku
tapi boleh lak aku yang buat
oohhh if not my turn diorang suruh
i've to go lah ek
lepas tu my turn kena gak buat lagi
because..........their reason
what is past doesn't count!
bloody hell stupid!!!!

dah ketara
langsung tak appreciate org2
yang datang menolong dept diorang
so fine....
they set the fired
i'll played it for them
in two hours
aku serve 5 orang saja!!!
hahahahaaaa <--gelak penjahat

kau kena aku
aku kenakan kau balik
baru adil kan
api kena lawan dengan bebola api
biar lebih meriah

lepas tu bila balik dept aku
eh dah ada customer tunggu
tah berapa lama dah dia tunggu tah
yang lelain sepatutnya tolong jaga
semua buat2 tak tengok dan busy

akhirnya aku yang taktau apa
kena hentam muka hitam customer
nasib dia tak spray

sangat2 blood go upstair
all my effort sana sini menolong
tak dihargai langsung
malah menyusahkan aku
if lah customer tu boom aku tadi
(dia tunjuk muka tak happy saja)
siap ground floor first floor tu aku boom
dah lama aku tak meletup ni

dulu aku memang terkenal gak dengan jenis hardcore
only recently aku cool down
bukan apa, aku dah tak kisah
aku belajar jadi selfish
buat yang patut je
dah kurang commited
mgmt yang buat begitu
tak kira commited mana pun kau
takkan ada habuan pun
meskipun janji berkoyan koyan
so buat apa nak susahkan sendiri
buat yang patut je lah kan

recently juga
banyak tawaran tuk upgraded bagi yang senior
termasuk aku
tapi mostly yang sebatch dengan aku tolak
bukan tak berwawasan
just in this kind of management
elok lagi stay where we are
berlindung under kesatuan kerja
so mgmt tak boleh buat sebarangan
semua ada garis2 panduan yang perlu dipatuhi

k lah nak tidur
badan sangat letih ni
biasanya sukar gak nak tidur if terlalu letih
hopely dapatlah ek
and harapnya anak tersayang tak menangis malam
which sekejap tadi dia baru je wat iklan 2 mins
menangis then tidur kemballi


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)