Sunday, May 20, 2012

minggu yang amat meletihkan
nasib baik juga aku ambik cuti
tak juga kepala berserabut dengan kerja
dan boleh concentrate dengan hal keluarga

mendiang datuk dah pun selamat dikebumikan semalam
semoga roh nya dirahmati
aku tak ikut ke pusara
mak yang pergi
aku babysit ava

ava lately asyik nak berjalan keluar rumah saja
paling tidak pun duduk dalam kereta
tengok CD ABC monster
sekarang dia dah reti nak belajar spelling
kan kat CD tu ada spell Apple, Armband, Arrow 
dia turut ikut sama
menari dan melompat pun ada
dia ikut sama juga

hari ni cadang duduk rumah saja
sebab esok dah masuk kerja kembali
tugasan hari ni semua aku dah settle kan
kain baju semua dah berjemur
meskipun agak bimbang
cuaca cam panas segan hujan takmau

masak pun sudah, ready tuk makan
menu simple
sup ayam pumpkin, udang masak sos cili dan
kacang buncis+panjang tumis dengan badal ayam
lepas ni malas nak buat apa2
aku nak relax nak rehat
or nak makan...........................!!!!!!!!!!





zzzyy


No comments:

Post a Comment

tq, peace :)