Sunday, July 29, 2012

arini ava muntah2 dan berak cair
takda makan takda menyusu
luckyly she still ok, still very active
dia nak makan tapi tekak tak boleh terima
tadi masa suapkan nasi
automatic keluar semula

then stop muntah dia start berak pula
berak dan berak
aku jadi risau
bawa pergi Columbia
sekurangnya ada ubat kan
dia deman batuk semua takda
so diorang masuk ubat dari lubang dubur
nangis nervous sekejap je
lepas tu sementara tunggu ambik ubat
ter'mummy'2 dia panggil aku
so cumel!!

ni aku dah flat even baru kul 8.42pm
semalam tidur kul 3am bangun kul 9am
tu pun tidur2 dengan gaduh2 dengan ava
dia bangun kul 1 taknak tidur
sibuk main mainan dia
if dia main sendiri takpa
ni dia ajak aku sekali
if tak layan dia marah
alahaiiii
 last2 aku tutup tv, gelap semua
tu pun dia masih nak main lagi
but at last tidur juga
kerana takut dengar cicak berbunyi

bangun kul 9am terus sambung main
bangunkan aku
suruh main sama dan suruh on TV
baru sekejap on TV terus hilang siaran
a fews minute lepas tu
hujan lebat turun tapi tak lama pun
nak sambung tidur
tapi ava dah start muntah...





zzzyy



No comments:

Post a Comment

tq, peace :)