Sunday, July 15, 2012

emm 11.10pm
all the end of Sunday 15/7/12
for sure
today won't be ever repeated again


a relax sunday
takda apa yang berlaku
pagi busy cuci baju sebab hari panas
lagipun semalam takda cuci baju langsung
sebab hujan seharian
over 12pm baru mandi
lepas tu relax2 layan ava
hari ni sukar sangat nak tidur siang
mungkin sebab excited ramai orang kat rumah
if weekday hanya dia, nenek n aki je


by 3.15pm baru dia tidur
tu pun lepas gaduh2 dengan aku
dok mengacau orang saja kerja dia
or ajak orang bergurau
yang tadi tu dia tarik2 rambut aku
tepuk2 kepala aku
pergghh pantang ni!
tak boleh dibiarkan
aku marah dia
nangis..........
aku ambik dan dodoikan
pegang cam pegang baby
(meskipun dh tak baby lagi, berat!)
usap2 kepala yang basah berpeluh
kurang dari 5 mins terus tidur!


sejuk rasa hati tengok muka dia tidur
putih bersih mulus
taktau apa pun


























Ni picha tidur semalam
bahagia rasa tengok dia camni
tenang, nyenyak
tapi if dah nangis, seluruh park ni boleh dengar!


k tu saja lah laporan hari minggu ni
bersedia tuk kerja esok  :D





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)