Saturday, July 14, 2012

phewww heeeww heeww!!
busy week
exhausted! tired!

wednesday afternoon fly to kl for the compulsory course
flight adalah penuh
dahtu malang tul kena duduk tengah
diapit oleh dek mat salleh
alahaaiii.......... torture sesangat

yang course ni pula
nasib baik hanya 2 hari
course yang sangat sukar difahami
or apakah.......'
otak dah berkarat
dan apa2 pembelajaran susah nak masuk??

2 hari course
aku grading 15% je yang masuk kepala otak
lelain tu out dan umpama angin berlalu saja
akibatnya, close book test
aku hanya dapat jawab 10/25!!!

tapi malas aku nak kecoh or nervous ke apa
meskipun result akan dihantar ke branch mgr
course tu roughly hanya 15% je apply tuk kerja aku
sebab kerja aku......
mana ada buat Financial Statement!!
cuma adalah once in a while saja
aku kena baca financial statement tu

malam pertama tak buat apa2
dah datang hotel lambat, 8.45pm
lepas makan dan mandi terus tidur
esok, 8am dah naik bas ke training centre

bla bla bla blaaa...
kelas dari 8.45-5.00pm
before kelas breakfast
pastu ada morning tea break
sambung kelas
lunch
then ada tea break lagi
sepatutnya balik kul 5.45pm (habis masa kerja)
just biasanya kita kena release awal
tapi yang leceh
bas mesti akan bertolak ke hotel 6pm

petang berjalan ke the Mines
tengok2 barang
tapi takda yang memikat hati aku
kecuali beli baju tuk Ava
dapatlah beberapa helai
jeans, baju tidur, seluar spendex dan tshirt

lepas tu jumpa kawan, makcik Bidah
kat tah pa nama tempat makan tu hah
aku ni pelupa 
yang aku ingat kat junction masuk ke country heights
sate dia sedap!!!
70 sen tapi worth sebab besar
if compare kat tempat aku ni
jauh bezanya
makan sate 20 cucuk
otak-otak 20 cucuk
burger
pergggghh kenyang ah
makan tuk 3 orang
lagipun awal malam tu
aku dah pekena sandwich subway
memang kerja melantak je lah aku ni

sampai hotel dalam 11.30pm
mandi semua then tidur
esok kena sambung course lagi
nasib baik last day
aku dah rindu Ava sesangat

abis course terus berderum ke airport
nasib dah book teksi masa datang aritu
so semua dah bayar
tunggu driver call and ambik n hantar ke airport

berlegar2 kat airport 
flight lama lagi 9.05pm
masuk kedai ke kedai
dan kemestian adalah beli bread and buns kat Eraman
tak sah if tak borong

flight semua ok
perjalanan smooth mestipun cuaca tak begitu baik
yang lecehnya
bila sampai miri
airport takda electric
kena tunggu dalam flight setengah jam
mula2 kata kena guna manual
jalan kaki cam airasia
(aku guna MAS)
 then bila semua dah ready
ada lak electric
semua diminta duduk kembali
sebab kapal terbang nak ke depan sikit
nak 'm' pintu masuk ke terminal
berpeluh peluh menunggu

dahtu keluar je dari kapal terbang
aiyaooooooo yooo yoooo
tah apa ke hell 
tali bra aku terbuka
dah lah orang rushing nak keluar
terpaksa peluk plastik breads
so tah obviouslah bra tu menonjol ke depan
nak masuk toilet malas lak pulak
jam dah lewat hah. 11.45pm
siut tul!







zzzyy






No comments:

Post a Comment

tq, peace :)