Sunday, August 19, 2012

1.51pm
lega rasanya
semua persediaan dah selesai
biskut dan kek dah disimpan dalam  bekas
dan dah diletakan atas meja
and tetamu pertama aku
..................................


















by the time dia bangun tidur 9am
aku dah siap masak kek
so lepas tengok cartoon
lompat2 joget2
dia terberak
terus mak bagi mandi
lepas mandi operasi makan dia bermula
buka itu try 
buka ini try
bila makan popia 
dia terpekik2 minta air
hot! hot! hot! :)
hahahaaaa!!!

lepas tu tengok aku potong kek
sangat happy siap nyanyi2
bila aku kata ok, kek not bad
dia turut terus kata horay!!!
so comel


















ni dah longlai kekenyangan
ambik bantal slimut
then tidur sendiri

lepas ni nak pergi beraya ke rumah Ani
satu kemestian tuk pergi
tunggu budak tu dah bangun
tahun ni Ani buatkan dia 3 pasang baju kurung
hari tu masa test try
she looks so sweet
cam budak nak pergi tadika :)

kek yang aku buat pagi ni
memula double cokelet kek tu
luaran kelihatan amat perfect
ingatkan nak hias dengan cooking chocolate
sekali pas masak
bila aku tuang ke atas kek tu
awat keras sesangat hah???
camna guna cooking chocolate tu??
waktu masak nak campur dengan apa2 ke?
(first time aku guna)

kek yang satu lak
aku yang sengaja cari pasal
malas cari resepi
sebenar nak buat kek buah keranji
but then tak jumpa2
so aku give up
cari resepi tuk buat basic kek saja
layer dengan biskut buat keranji
jadi lah kek yang aku panggil kek ombak rindu!!!
sebab bahagian atasnya berombak cam ombak!!!
muahahahahaaa!!!! 

k nak berjalan dulu
nanti malam2 sikit aku show 
camna rupa kek ombak rindu aku





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)