Sunday, August 26, 2012

oh kesian
blog kena abandon a fews day
since petang jumaat
aku kena sakit perut
paling teruk malam tu
sampai terngigau & terkuncil malam

next day
badan so weak
sakit semua urat sarat tulang belulang
nak bangun pun slow2
nak baring je
tapi sempat gak dalam 3 jam gitu
aku berjalan, hantar ava pergi jogging
tapi aku tunggu lah
mula2 duduk kat bangku di taman
sebab tak larat berjalan
then ngantuk dan lemah gemalai
aku baring dalam kereta

if tak berjalan
kesian juga tengok ava
dia mudah tak happy
if weekend tak bawa dia jejalan
if dia tak happy
dia akan suka menangis dan marah2

ni dah ok gak sikit
even perut belum stabil
on and off sakit
makan pun malam tadi je
tu pun sikit je 
lepas tu sakit perut dan mual
terus berhenti

malam susah gak nak tidur
aku telan ubat sakit perut
tak lama pastu aku telan pil chi kit teck onn
masih susah tidur
aku telan ubat flu yang mengantukkan
hah.. tidur dengan nyenyak 
hanya bangun kul 3am tuk kencing
dan berbual dengan mak yang tak dapat tidur jap
pastu aku tidur lagi sampai 9.30am

bila bangun segar sikit 
terus ke dapur masak air
masak nasi
masak sup labu putih tuk ava
dan sosej
tu favourite dia
makan nasi berkuahkan sup labu putih
tapi hari ni dia tak makan nasi lagi
excited makan pisang
makan roti kaben direndam dalam milo
sekarang rasanya dah lalok kekenyangan tu
tengah baring tengok kartun, pororo

ok lah 
nak mandi sudah
happy weekend





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)