Friday, October 12, 2012

Kat rumah tengah sick leave
SL yang ketiga for the year
Sakit kali ni..
Biasalah dah sunset ni
Semua badan sakit2
Semlm kerja rasa amat tortured
Badan on n off sejuk
Badan if sentuh je pun dah sakit

Tambah ada auditors datang
Semua jadi cam tikus
Kerja semua kena bprotokol
Ikut garis panduan 100%
Takda pengecualian

Bukanlah bermakna
Selama ni kerja sebarangan
Tapi lenient lah sikit
Computer contohnya
Takda auditors
Nak ke mana2 tak perlu log off
Sebab aft certain times dia auto off pun
Ni nak dari hjg sini ke hjg sana je
Pun terpaksa log off
Takut jadi audit finding lak

Antara yg truk kerja aku lah
Org msk bilik tu kena lock pintu
Bila dia nak kluar
Kena berjalan lagi tu buka lock
If lama ok lah sikit
If yg msk cuma 2 3 minutes
Mampus makcik dok berjalan sesaja
Dh ler aku bkn cm org lain
Jalan lenggang2
Aku jalan laju2
Tu lah salah satu penyumbang
Menyebabkan makin sakit badan

Tambah semalam
Dalam batuk2 badan lemah, belum breakfast
Aku mengangkat satu kotak yg amat berat!
Kotak yg mengandungi kunci besi
Ingatkan ringan tp bila dh a fews step
Terhoyong hayang jalan
Bawa tak jauh pun
Kan katanya sunset
Of course buat angkat berat sikit
Badan dah meroyan :-)

Ni dah mandi makan ubat semua
Ava n mak msh tidur
Aku as usual
Dh biasa bgn awal
Bila x kerja pun mata x nak tidur lagi
Tambah after alk natures call
Nak kencing berak semua
Mana nak tidur lagi
Ni tunggu lalok
After minum ubat batuk

K lah
Dah kdengaran loceng gelang kaki ava
Papaiii



No comments:

Post a Comment

tq, peace :)