Monday, November 12, 2012

Bangun
Masak spagetti
Breakfast cum lunch
Sebab masa tu almost 11am

Pastu relax2 main hp dgn ava
Mandi
Pas mandi guling2 main dgn ava lagi
Nak tidurkan dia
Tapi aku yang tidur!

Bangun2 je kul 4
Tu pun ava yang bangunkan
Sebab baju dia kotor dek aiskrim
Bising komplen kotor n suruh tukar
Mata masih berkulat susah nak buka
Sambung guling2
Mak uruskan ava

Tak lama pastu
Bangun
Terus makan spagetti
Cuci muka semua
Ajak mak n ava jogging di taman

Mak n ava
Berpeluh2 berlari2
Aku sekejap je berlari
Pastu berlipat kaki duduk

Balik rmh
Ava dah flat
Pas mkn skit
Dia main hp dgn aku
Then tidur
Begitu juga mak

Aku layan the voice
Takda yang mengkagumkan aku arini
Semua biasa2

Lepas tu layan walking dead
Pergghh!! Nangis sampai bengkak mata
Hopely esok tak kembang mata
Sedih part bini rick beranak
Siot tul
Dlm kena kejar dek zombie
Tersakit perut lak nak beranak

Pastu tak boleh normal birth
Mati sebab d kerat perut
Yang aku sedih sangat2
Masa dia ucap goodbye
N nasihat anak lelaki dia tu

Pastu masa rick dapat tau
Restless dia
Hbgan mereka kan x elok
Tapi at least dia syg gak bini dia tu
Bini dia sanggup berkorban nyawa tuk anak
So touching.....

Begitulah aktiviti aku arini
Sangat relax n santai
Dah sunset ni kudrat dh x kuat
Aktif skit mesti cepat letih
Tu lah sebolehnya
Aku nak pastikan
Hjg minggu mesti relax sebaik baiknya

K lah
Stop kat sini
Esok nak keja
Semoga semua berjalan lancar




zzzyy


No comments:

Post a Comment

tq, peace :)