Sunday, November 11, 2012




Tak terasa masa berlalu
Tau2 last 1st nov lalu
Dahpun celebrate bday ava yang ke 2

Masa aku bawa dia balik dari hospital
2 tahun yang lalu
Bekalan electric terputus
Lama juga, dalam 3 4 jam gitu
Then masa 1st bday pula
Masa tengah seronok2 celebrate
Sekali lagi electric terputus
Sungguh kebetulan kan

Tahun ni
Syukur alhamdulilah semua lancar
Electric maintain terpasang
Dia pun dah faham
Apa itu bday
Adalah sangat seronok meniup lilin



Sekarang dia makin pandai bercakap
Mula2 sepatah sepatah
Sekarang dah pandai guna 2 3 perkataan
Very fast learner

Aku hanya pernah ajar dia sekali
Suatu ketika tu
(bukan hari yg sama aku ajar)
Mak bagi dia air nyiur
Suprisingly dia cakap maceh
Good girl



Suka makan ayam, daun sayur n sup
Stok aiskrim mesti ada
Peminat finatik katak
If tengok youtube
Mesti ter fog fog

Tak suka makan ubat
Tak suka ikat rambut
Itulah rambut kerinting dia sentiasa messy

Ketagih dengan hp aku
Atau mana2 smart hp adik2 n sil
Dah reti main game

If aku kat rumah
Asyik nak berkepit sesaja
Kekadang ia aku nak mandi berak semua
Itupun terpaksa berdrama dulu
Adegan pujuk memujuk
N babak sedih

Sangat berdikari
Apa kau buat
Diapun nak buat



Ni gara2 tengok sil susukan timmy
So dia pun nak juga susukan bearnear
Sambil tu perasaan dia dewasalah kunun




At least 1 or 2 minggu sekali
Mesti bawa dia pergi taman
If terperap je kat rumah
Dia mudah bad mood
Marah2 or nak merajuk saja



zzzyy















No comments:

Post a Comment

tq, peace :)