Thursday, November 22, 2012

fuhhh!!!
meskipun cuti
tapi hari yang yang penuh dengan aktiviti

seawal 9.30am dah keluar rumah
hantar Ava pergi assestment
masih takda injection
just sukat tinggi & berat
tinggi 86cm & berat 10kg saja
hanya naik 200 gram dari previous assestment

lepas tu jemput SIL
pergi lunch roti nan yang sedap
first time aku makan roti nan di Miri ni



sini tak berapa famous
sebab tak banyak tempat ada buat roti nan tu
ni aku tau ada tempat dah
jeng jeng jeng
will come again and again :)

ok back to cerita hari ni
lepas lunch
temankan SIL ke lawyer sekejap
ada urusan negara yang perlu diuruskan

lepas tu hantar mak medical check up
sementara tunggu mak
aku ava n SIL duduk minum
2 round minum plus mee goreng
lalalallalaaaaa....

suprisingly
mak yang di expect lama
hanya ambik masa dalam sejam je
or less than an hour
again kekagum sekejap aku
klinik kerajaan boleh pun treat orang tak lama

lama lagi aku yang ada appointment hantar ava
ramai orang dengan pelbagai kerenah budak2
sebab kan last check u
p day, khamis
adalah public holiday
tu ler yang ramai datang hari ni



zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)