Sunday, November 18, 2012

yeloo yelooo
menyenyap lak aku ek
sowi (sorry) baka kata ava

minggu yg byk cuti
aku pun turut cuti
friday lalu n next mon n tue
aku akan bercuti

khamis
aku balik kpg
lama dah tak balik ni
asyik tertangguh n ada hal

tghari semalam semlm
balik lagi ke rmh
sebab mlmnya ada dinner
ulangtahun company yg ke 46 tahun

dengan bertema kan k-pop
the nite quite dull
mungkin aku yg tak minat kot
otak rasa mual dgr lagu gagnam
dimainkan ulang n ulang

bak kata seorang kwn
dgr lagu gagnam
otak pun jahanam
which bagi aku.....
betul! betul! betul!





venue hotel baru
the food so so saja
takda mengkagumkan aku
but the hall ok
cukup for about 270 of us
environment biasa2 saja
baru je aku nak beramah mesra
heels kasut patah!
fuhh!!
at last aku duduk je
then balik bkaki ayam!

gambar2 lain aku tak ambik
mls nak menyenep
mls nak bsusun-susun
mls nak posing2
yg paling mls...
mls tgk muka sendiri tembam!

lucky draw dapat pendrive 32gb je
ahh tatau apa aku nak taruh
yg ada dpt ms xmas exchange gift
tu pun aku tak pakai



zzzyy




No comments:

Post a Comment

tq, peace :)