Monday, November 11, 2013

1.59am
Mata masih terkebil2
Takmau tidur
Esok confirm
Liat pula nak bangun

Tadi tengok Af
Menyebalkan!
Group azheal yang ok nyanyi, terkeluar
Nabila yang sumbang mambamg tu pula
Masuk n worst lagi
Dapat undian yang tertinggi
Next week tak tengok final pun takpa
Dah takda selera tengok AF
Tah apa2

Lepas tu tengok walking dead
Makin interesting
Meskipun season 2 aku lost
Season 1, 3 n now 4
Aku tengok
Abis almost 12

Pastu aku baca novel, projek memikat suami
Plan sampai kul 1am saja
Tapi terlajak ke 1.30
Tu pun terhenti
Sebab teringat soup tulang didapur
Serta rebung tumis kegemaran

Dinner at 1.30am!
Pheiw! Phiew! Phiew!
N now, here I'm
Masih belum mengantuk
Perut kenyang hati senang

Masih dok fikir
Nak gosok gigi ke tak ni
Logic nya tak gosok gigi pun takpa kan
Tapi sebab dah set kat mind
Mesti gosok gigi sebelum tidur malam
Tu yang rasa cam something wrong saja

Dulu a few years back
Aku if dah dinner
Than mandi n gosok gigi
Apa2 yang orang makan pastu
Jarang aku join
Sebab malas gosok gigi lagi

Then ketika menghadiri satu kursus
Tah pa topic
Tapi masih ingat dengan jelas
Trainer tu kata
Macam gosok gigi,
How if we didnt brush our teeth
Before went to bed
Is there anything wrong?
Semua senyap
Yes or No
Semua betul

Perjelasannya
Tak gosok gigi pun boleh tidur
Its not a rule
It all about hygenic
Tuk kekalkan gigi yang sihat
If course mesti pastikan
Gigi sentiasa bersih kan

If tak gosok pun takpa
Its not a big deal
Just kau kurang hygenic
That I
Gigi rosak perlu dicabut
Sendiri tanggung kan

Emm dah menguap
K lah
Wa cin cau lulu





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)