Thursday, November 28, 2013

Minggu ni
Baru hari ni jenguk blog
Yang ada n3 tu
Semua auto post
Yang aku readykan last week
Tau minggu ni schedule aku tight
Memang malam ada masa
Tapi most of the time
Aku tidur awal
Keletihan teramat sangat

Kan minggu ni aku kerja solo
Partner cuti
Tu yang kerja macam
Kaki jadi tangan
Tangan jadi kaki
Dah ler ada auditor datang kat office
Sebagai orang yang buat account branch
Akulah accountant
Akulah store keeper
Akulah office girl

Korek store
Sediakan semua vouchers yg diorang minta
Berpeluh2 hingga ke spender
Sauna dalam store!

Dahtu kena interview setengah hari
Nasib hanya ada minor finding
And sekarang dept aku dah settled
Cuma report2 voucher2 under custodian aku
Semua auditor guna
Tuk audit dept2 lain
Kang nanti diorang balik
Akulah yang jadi mangsa
Mengemas n tidy it up
Alahaiii siksanya

Dahtu recovery dept pun
Punyalah banyak kerja
Berkoyan2 calculation n surat kena buat
Tambah ladyboss yang cerewet
Sikit pun grammar tak boleh salah
Nasib sepanjang we one by one ni
Takda gaduh2
Aman damai je

Cubalah berani buat dengki ngan aku
Boleh nangis tua dia
Kang kerja aku takmau buat
Yalah
Aku hanya menolong
Mana lak sekarang dah jadi PR kat situ pula
Berat mata memandang
Berat lagi kepala aku yang menanggung
Macam2 hal kena buat

Cam hari ni mengadap pc sesaja
Rasa nak muntah
Ada sekali tu
Roboh highland tower kat atas meja
Rupa2nya aku org kedua
Earlier kwn pun ken
Tu yang gelak
Kang meninggalkan ditimpa file2 tu
Naya je kat sijil kematian
Sebab2 kematian: ditimpa longgokkan fail
Kuss semangat.... Jauhilah

Hah ni pun mata dah kelat
Tidur dulu ah
Nite2




zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)