Saturday, September 26, 2015


haiii
happy weekend

tah rasa malas betul hari ni
tapi jauh juga dah perjalanan tadi
turun to town for lunch
then jalan kat parkson
(3 kali masuk bahagian handbag!)
kali pertama masuk, tengok2
ava nak terkuncil
so hantar pergi toilet

on the way masuk kali ke 2
melintas famos amos
beli cokelat jap
so masuk parkson
ava tak kacau sebab busy makan cokelet
aku n mak tengok2 hangbag
dia dengan aki

pastu kecoh lagi
dia nak minum air
keluar lagi dari parkson beli mineral water
dah dapat masuk sekali lagi

kali ke tiga ni dia dah boring
aku belum lagi dapat bag yang diingini
dia dah merengek
suruh aku beli bag colour pink!
eeeyuuuu!!!! taknak aku

puas merengek, pusing2
dia ngantuk dah
suruh aku beli cepat2
aduhaiii nak
if rega seringit dua 
banyak dah mami rembat
takyah nak fikir panjang
nii rega ratus2 takkanlah nak rembat je
40 kali kena fikir mana nak beli

lastly dia minta bawa
hah!! abis lah cerita
aku nak melangkah pun berat rasa kaki
apatah nak soping sambil bawa dia

jalan slow2 balik ke kereta
sebelum tu singgah big apple beli donut dia
kesudahannya
sampai je kereta terus dia 
baring atas bantal dan berselimut
terus tidur,,,

bukan pa aku dah beri dia ubat demam & selsema
sebelum turun tadi pun
biasa takda effect sangat kat dia pun
tapi sebab berjalan kot
tu yang dia letih dan mengantuk
bangun tadi dia complain sakit tekak
tu yang bagi

dah sekarang ni musim jerebu
penyakit memang suka sangat datang
kena minum banyak air











zzzyy



No comments:

Post a Comment

tq, peace :)