Monday, August 31, 2026

Keypad D rosak

 

begini lah keadaan keyboard D
yang telah rosak

memang lama dah tanggal kerna dak Ava
tapi masih boleh di tap2
ni a few month ago
kan PC dak ava rosak
dia guna 
terus rosak tak boleh guna terus

yalah dah dia guna tuk main games
duk tekan cepat2



sekarang aku menaip
masih guna kebot laptop
tapi bila nak menaip D
aku taip kat kebot pink tu

eh yg putih tu tenggiling
hahaaa..
bergulung sebab sejuk
meskipun kat luar keadaan berasap
as for now IPU Miri 170+
and worst seharian ni
keadaan bukan berjerebu
tapi berasap
so hari ni memang tak pergi memana
duk rumah je



4 comments:

  1. Keyboard Cie dulu pernah tercabut. Terus tukar yang baru.

    ReplyDelete
  2. Pernah mngalaminya.Tp bukan trcabut.Total lost terus. Tahun 2004-2005 nk ganti keyboard RM350.00 bukan senang...=)

    ReplyDelete
  3. Lebih geram dengan tenggiling putih tu kak... ok lah meneman akak bt keje tu

    ReplyDelete
  4. Laptop si Abang G rosak. Tukar terus 1 set, almost 200 gaks :(

    ReplyDelete

tq, peace :)