Monday, July 14, 2014

Yes Germany menang!!!














ternyata team yang bermain 
dengan semangat kerjasama menang
takda depend too much on star status

aku takda ler mengikuti 100% world cup ni
tapi since dulu aku memang minat Germany
kalah menang diorang 
tetap sokong

stop tentang bola
kang boring lak
cos sana sini 
verbal, on net, newspaper
confirm talk about world cup today

ni dah bangun
tak mungkin tidur lagi
kang nanti terlanjur tido lak

tengah fikir
camna nak mandi 
without membangunkan anak bujang aku
(anak adik, semalam check in sebab
area rumah dia takda elektrik)
tapi anak dara memang perlu dibangunkan
sebab pergi school
and..............
baru kedengaran hujan lebat

fuhh kenapa mesti hari ni??
time ni??
harap tak berlanjutan

eemm monday again
harap aku tak rasa mengantuk
takda ler aku bangun awal sangat
tengok bola pun dah minit ke 80 tadi
bangun sahur
terus tengok bola
 pastu online sambil tengok bola lerr

eh 
n3 tanpa tujuan
nak curi2 mandi ah
kang lambat lak

k papaiii
epi monday



 







zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)