Saturday, June 25, 2011

a bit frustrated
bangun pagi terus susah nak bercakap
ni akibatnya batuk for the past few days
taktau lak jadi seteruk ini
smalam memang dah ada sintom2
tapi cepat2 makan ubat batuk
minum air suam banyak2
wish that it'll cure
sempat gak nyanyi lagu epi bday dodoikan ava
which most of the part
macam bunyi anjing menyalak!!!
seriously, it really sound terrible!

oh dear..
wish to share another moment of my baby ava life
yesterday morning, she got her first teeth!!!
and petangnya another teeth
so sekarang dah ada 2 tooth
dah ditest try dengan mengigit jari mak

ni sekejap tadi baru je lepas menganggu aku
excited kat belakang aku
tapi mata berminat tengok tv, cartoon
dah duduk atas perut adik
tengok kartun.
huh! selamat...
if tak, sure dia busy body kacau aku menaip
which aku rasa sekejap gik
memang dia akan merengek nak joined aku
baik aku tulis cepat

idea mencurah2 ni
banyak n3 aku nak buat
terutama n3 auto post iban languange
every friday tu
perlu disediakan
dah abis stock auto post aku

hari lak cam sangat best
tak panas tak juga hujan
tapi lebih menjumus kepada hujan lah
best tuk relax2
even sebenar aku plan nak kemas rumah
tapi since dah susah bercakap ni
malas lak nak buat
tangguh je lah
tunggu mood rajin mai

k, ava dah merengek nun
nanti2 je aku buat n3 autopost tu
banyak kerja rumah kena buat dulu ni
dapur bekas masak bubur ava belum berkemas
ava belum ditidurkan
papaii ek
epi weekend

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)