Monday, October 28, 2019

Ikan Kelapa


Pic credit to google


Dari kecik makan ikan ni
Suka goreng hingga rangup
Semua boleh makan

Masak asam pedas
Sup halia

11 comments:

  1. tak pernah jumpa dan makan lagi.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat sini jrg yg tak sukaa mkn ikan ni esp if deep fry, rangup. Semua dimkn tmsk tulang 😁

      Delete
  2. Replies
    1. eh mungkin ikan kat laut sarawak je kot. dari kecik mkn ikan ni, dulu murah, sekarang dah mahal 😁😁

      Delete
  3. first time dengar ni. ikan ni suka makan kelapa ke hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaaaa... takda lah suka nya, ikan laut ni. mungkin ada kat sarawak saja 😊😊

      Delete
  4. Errr... mama MCM X penah dgr la

    ReplyDelete
  5. errrmmm...dap3..kat muara lukut banyak ...

    ReplyDelete
  6. Sitok payah alu bercarik ikan kelapa tok. Mun ikan selar eh. besa2 tuk ada. ^^

    ReplyDelete
  7. SAYA MENYAMBUT ANDA SEMUA DI PAGE INI
    INI IALAH CERITA SAYA

    Saya MURNI SANTI, seorang wanita, ibu, kakak dan rakan dari (Bekasi), Indonesia, saya seorang PENGURUS ESTATE SEBENAR dan saya telah mengalami banyak tekanan kewangan baru-baru ini, tidak ada yang mahu meminjam wang kepada kami untuk menyelesaikan projek komersial kami yang telah dibina dalam beberapa bulan sekarang. Saya telah ditipu oleh beberapa syarikat pinjaman palsu yang menuntut sejumlah wang daripada saya tanpa kami menerima pinjaman.

    Saya kecewa, suami saya berusaha sebaik mungkin dan menolong, saya akan membunuh diri kerana kesakitan, terlalu banyak ditanggung dan saya kehilangan harapan, sehingga saya diperkenalkan kepada SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL sebuah syarikat pinjaman yang ditaja oleh bank dunia itu sendiri.

    Saya memutuskan untuk memohon pinjaman dan menghubungi syarikat itu, pegawai pinjaman mereka yang benar-benar memberi saya harapan dan memberitahu saya jangan bimbang syarikat itu akan meminjamkan wang kepada saya, walaupun jumlah yang saya perlukan sangat besar, dan semua yang saya dapat berikan kepada mereka keperluan yang merupakan beberapa maklumat peribadi, yang saya lakukan.

    Saya melalui semua proses, mereka berjanji akan meminjamkan wang yang saya minta setelah mengesahkan saya layak untuk mendapatkan pinjaman, saya diminta untuk menunggu, yang paling mengejutkan adalah pinjaman yang dimasukkan ke dalam akaun saya dan saya mengesahkannya .. Kami syarikat kembali dari segi kewangan dan keluarga saya berjaya dengan baik ini menjadikan hidup saya lebih baik, saya bersyukur kepada Allah dan kepada semua PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL
    GMAIL ..... allglobalgrantloan@gmail.com

    UNTUK MENGHUBUNGI SAYA
    Murni Santi
    murnisanti55@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Have you heard about programmed ATM card? email: (williamshackers@hotmail.com) or WhatsApp +15592016732 for enquiring on how to get the ATM programmed card.
    We have special cash loaded programmed ATM card of $5000, $10000, $15000, $20000 and any amount your choice you need for you to buy your dream car, house and to start up your own business. Our ATM card can be used to withdraw cash at any ATM or swipe, stores and POS. Our card has daily withdrawal limit depending card balance you order. Contact us via Email if you need a card email: (williamshackers@hotmail.com) or WhatsApp +15592016732.

    ReplyDelete

tq, peace :)