Wednesday, June 29, 2011

Kerja Dan Ava

aiyo...
kerja memang banyak tapi cam tak jalan je
sibuk melayan bos yang kejap2 panggil kejap2 panggil
nasib dia bukan jenis yang baran
so layan aja lah meskipun most of the time
aku lebih suka if dia pergi marketing or site inspection
tak perlu aku nak layan dia

tapi yang membengang dan men'tensen kan
dia sering tanya kes yang bukan aku handle
dah tu nak jawapan secepat mungkin
which kekadang, aku tak tahu menahu langsung
terpaksa kucar kacir cari sana sini
which make me looks so clumpsy
benci! benci! benci!

cuma yang best nya boss ni
dia tak cerewet dan sentiasa maintain cool
aku dan dia panggil dengan nama pendek je
takda ler aku nak ber bos2 or ber Mr2
buat terkelat lidah je :)

even camna busy pun kerja
tapi bila balik rumah
ni lah orang pertama yang aku cari



Ava!!!!!!!!!!!
dah masuk bulan ke 8
dah pandai duduk
dah ada 2 gigi
dah reti lambai tangan bye bye
dah reti tepuk tangan
dari bertepuk tangan dengan sebelah buka
dan sebelah lagi tergenggam
ahad lalu, tangan dia dah boleh berbunyi bila btepuk

tu pic kat atas tu
fesyen dia tidur last weekend
tidur dekat perut mak
kaki dalam tapak tangan mak
hari ni aku dengar
dia reti baring sambil kaki berlipat
camna nak explain ya
kaki yang angkat, letak kat lutut lagi satu tu hah
esok tah apa lagi yg dia akan adventure



pic bersama Darnish or kita suka panggil Dimas
bakal anak bujang Ani
exactly 3 month tua dari Ava
very naughty, tak reti duduk senyap
berbeza sangat dengan masa dia baby
dulu susah nak dengar dia menangis
tidur menyusu dan tidur lagi
sekarang.........
mengesot dan mengesot lagi dan lagi

sekian laporan hari ini
berjumpa lagi di lain hari
papaii...
goodnite...

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)