Wednesday, June 22, 2011

ngah masak bubur ava
sambil tu ngetop
menu hari kacang pea n ayam
makan beras hitam
confirm nanti bila berak
taik pun hitam :)

buka FB tengok anak cousin
membebel sebab awal2 lagi
dah disuruh vacuum rumah
hahahaa!!!
begitu lah anak dara kan
aku dapat imagine cousin tengah membebel
cousin yang membesar bersama aku
yang serumah since kecik
hinggalah dia kahwin dan duk rumah suami dia

umur setahun je tua dari aku
sekarang dah ada 2 anak bujang 2 anak dara
soon akan menyusul ada anak dara lagi
anak dia 2 lelaki 4/5 anak perempuan
huh, tak sure aku
dah jarang jumpa :)
kahwin umur 17tahun terus lahirkan anak pertama
semoga rumahtangga dia terus bahagia berkekalan
amin...

huh, pa motif pepagi cerita tentang orang?
sah2 takda idea nak buat n3 lah tu
otak kosong
apatak nya
asyik makan jeee
2 malam lepas makan besar2
semalam makan besar lagi
mana tak orang2 dalam family aku
makin membesar!!!
termasuk ava :)

eehh dah 7.12!!
nak mandi!!!
kang terkuncil lambat lak nanti
have a nice day semua yeeaa...
papaii..

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)