Tuesday, July 5, 2011

eh malasnya nak turun kerja
2nd day kerja of the week
kenapa badan rasa lenguh2
kenapa cam semua serba tak kena
ataupun kerana aku malas :)

line internet pun serba serbi lembab
semalam try tuk online
reload, reload si games tu
masih tak keluar2
hah!! malas!
baik lagi tidur
akibatnya aku tidur 7 jam lebih!!
and yet masih sangat mengantuk :(
rasa berat badan nak bangun pagi ni

malam tadi cuaca best
sejuk sebab hujan since awal petang
tidur berselimut berbaju long sleeve
tapi kenapa tak off aircond kan??
sekarang aku fikir
bongok tul
kenapa tak guna je kipas
pada hal tidur dalam keadaan sangat sejuk
cuai! cuai! cuai!!

despite of hujan
tapi aku bersemangat gak pergi shopping
groceries tuk bulan ni belum di refill
ada ketika tu tengah kat kaunter
nak bayar wet tissue Ava
bersih tah berapa kali
tapi yang pastinya berturut2
kau menahannya sampai tali2 perut pun kejang
and yang worst nya
aku terkencing2!!!!!
terkencing fine
tapi ada ke patut air kencing tu mengalir sampai ke kaki??
ohhh...... body system sangat tak sporting
dah loose sana sini :(

k lah nak mandi
and ready tuk kerja ni
baju belum iron
aaarggg!! paling benci buat kerja ni
tapi taknak guna baju without iron
eehh.. leceh! leceh!!

hava a nice day everyone!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)