Monday, July 18, 2011

oooooo..... oooooOOooo......
meh nyanyi cam lagu lady gaga, bad romance
yang ni bukan romance
yang ni bad monday!!

huhhuhuhuu..
monday memang slalu menjengkelkan
memang sah akan malas bangun
memang sah akan rasa cam sakit
then fikir nak ambik MC ke tak ni
which macam sah je
yang sakitnya bukan badan tapi minda....

satu lagi aku tak suka monday ni
sebab semalam terpaksa iron baju tuk 5 hari bekerja



baju aku tuk minggu ni
memang diakui
ironing baju antara perkara yang aku benci!
tak pernah suka tapi terpaksa
sebab meskipun malas iron
tapi aku memang fanatik dengan baju iron
garis2 tepi mesti sentiasa tajam
bak kata if terkena kulit, boleh luka dibuatnya :)
terutama lately suka pakai baju kurung cotton
kain dibeli kat Bandung last year lah tu

kain cotton memang payah nak iron
kau guna iron berwap sekali pun
masih susah gak nak membuatnya sentiasa licin
tambah lagi kain baju kurung aku
fesyen yang lipat2 tepi tu
adooiii haiii benci nak iron ah
menyesal buat camtu pun ada
tapi cantik ah :)

biasa nya aku iron pagi sebelum kerja
tapi lately since ava fanatik aku
terpaksa iron awal2
sebab nanti if dia terbangun
dan tengok aku tengah iron baju
sure meraung, minta dukung
dulu masa dia kecik
ok no problem

walaupun bangun dan tengok aku
baik iron baju or iron rambut
dia akan senyap je tengok
dah masa tu dia belum noty
belum tau nak noty2

cuba try sekarang
jenuh melayan kerenahnya
tiap2 hari ada2 je perkara baru dia pelajari

k kena pergi kerja dah
have a nice day
and happy new week :)


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)