Monday, July 11, 2011

weekend yang penuh dengan aktiviti
last nite ada family n friends gathering
kat a small resort called Indin Resort
hanya ada sebuah rumah
4 bilik yang boleh dihuni 4 orang sebilik
ada tempat BBQ
tepi beach
kebetulan cuaca baik
dan angin pun sentiasa bertiup
suasana yang sangat nyaman

memang happening
siap ada karaoke dengan live band
but not me
aku part karaoke ni slow sikit
ikut mood je

kali ni mostly bagi kaum ibu dan bapa
sampai band boy terpaksa main tanpa henti
banyak lagu permintaan
tak cukup dengan buku karaoke 4 buah
siap tulis lirik sendiri
hahahaaa!!

lepak kat situ dari tengahari
tapi aku ada balik sekejap about 4pm
beri ava makan dan mandi
the resort just a few minutes dari rumah
plan asal nak pergi rumah kawan baik
sebab dia ada house warming
tapi cancel last minutes
ani tak dapat pergi
tak larat bawa darnish yang very naughty
aku pun since ada family gathering
yang dirancang adik and SIL
so ikut aja lah

tadi lak tengok 2 wayang sekali gus
memula tengok Green Lantern
then tengok Transformer
Green Lantern sangat mengujakan
love the hero!!!
sebab handsome :)
Transformer ok gak
cuma bila part yang robot banyak2 tu
aku jadi confius
tak pasti mana yang baik
mana penjahat
yang aku kenal Bubblebee dan Prime
tu pun sebab Bee kuning
dan Prime merah biru

tak suka heroin dia
tah sapa nama aku tak kisah
tak cantik pun just
mulut perasaan seksi cam angeline jolie ler tu
thanks so much SIL for the spons
i really need entertainment
after a harsh weeks

sampai rumah terus makan
supper @ 12.45am!!!
tak sempat makan
sebab before green lantern
perut masih kenyang
bila dia abis kedai dah tutup lak
so kebetulan ada tapau ayam goreng
pekenalah dengan nasi panas
jilat2 sambal belacan kat tunjuk
perrgghh!!!! menyelerakan

esok start another weeks
hopely semuanya mulus molek cantek
by 1.25am now
i should be on the bed

goodnite semua
semoga minggu anda nanti
akan menceriakan :)

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)