Tuesday, February 21, 2012

monday again
dalam keadaan tak cukup tidur
(tidur kul 2am bangun 7am)
terpaksa gagahkan diri bangun juga
bersiap sedia tuk kerja

semalam ava meragam
tu yang tak cukup tidur
dia nangis dan taknak tidur
tapi dia taknak dengan aku
kawan dengan mak
tu pun kekadang merajuk juga
rasanya perut dia kembung
sebab seharian ada gak cirit birit 4 5 kali

malam ni harap nya dia nyenyak
tadi dia tidur lewat, about 11pm
sebab lewat petang dia dah tidur

such an active girl
tengok youtube dengan aku
pastu aku ngantuk dia masih segar
baringkan dia kat tilam
tapi masih segar lak matanya
minta buka peti sejuk
makan anggur

lepas makan dia main sendiri
ada kala nyanyi sambil berjalan2
so cute
hampir je dengan aku
pasti kena cium
eehh geramm!!!

kerja lak
monday memang selalu tak best
busy
tambah lagi monday blues
eemm.. tak boleh tertekan sikit
terus blood go upstair

k dah 12.33pm
aku nak tidur...
papaii

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)