Wednesday, August 15, 2012

My 2nd Day MC of the year

tengah MC
malam tadi flu, hidung sumbat
perut sakit tapi so far hanya 2 kali dah ke toilet
sakit masih on
bukan sakit memulas nak ke toilet
sakit yang sakit on and off

so dari aku dok stress menarik hingus kat office
menahan kepala yang tengah biol
sakit kat alis mata
elok aku ambik mc
2nd MC of the year

ni dah telan ubat
sayang kan my puasa
tinggal beberapa hari je lagi
sakit pula, hopely esok ok
ni aku if flu camni tak berani tahan
kang nanti kena sakit tekak cam hari tu
puuurrhhh!!! sangat2 sakit i story u
telan air liur pun nak keluar airmata
takmau sejarah berulang

tadi masa aku sampai rumah
ava berseri2 menyambut aku
so geram tengok bila dia act comel
terus salam n minta peluk
ni dia tengah tengok tv
sambil makan roti kaben direndam dalam milo

aku ni rasanya tak lama lagi sure high juga
dah makan ubat flu yang mengantukkan
hari ni sebelum melarat 
aku rasa jaga diri sendiri bebetul
plan minum air banyak2

k lah ek
nak layan kartun dengan ava kat tv
papai n selamat bekerja :)





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)