Saturday, September 15, 2012

bingung dengan pc aku ni
guna chrome tak boleh nak  buat n3
so guna mozilla boleh buat
mozilla pula tak boleh buka youtube
chrome boleh

tadinya aku buat lah n3 yang ada youtube
as usual buka guna mozilla
gelabah tengok kotak hitam je
ingatkan aku salah paste
then buat sekali lagi
masih sama
tak puas hati aku buka guna chrome
eh ada pun video favourite ava tu
ooohh baru sedar
kan mozilla tak boleh buka youtube
tu pasal lah takda youtube
alahaaiii.. 
buat bingung sendiri saja

mungkin sebab over kenyang kot
makan nasi beriani ayam daging madu
dasar tamak!
lepas tu rasa nak berjalan pun tak larat
terlalu kenyang

lepak ke parkson
lega sebab tak jammed masuk parking
biasanya bersusun2 kereta nak masuk
minggu ni Miri lengang je
sebab mostly orang2 government pergi Bintulu
Bintulu kan pusat menyambut Malaysia Day
lepak sana about 3 hours
masuk je kereta nak balik
kurang dari 5 minits ava terus tidur
dah over masa tidur dia pun
sekarang pun masih tidur
kejap lagi aku pun nak tidur

oklah ah
petang karang nak pergi rumah adik
makan2 simple kat sana
esok adik pergi offshore
2 3 bulan kemudian baru balik
kesian timmy kena tinggal





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)