Thursday, September 6, 2012

busy busy busy
balik rumah then keluar balik
sejak 3 hari yang lalu
begini lah jadual aku

SIL pagi 4hb sakit perut
nak melahirkan
pergi hospital kul 4.30am
then by 5.07pm 4 aug 2012
aku mendapat seorang nephew
seberat 3.30kg!!
Tim Perseus nama diberi
lahir dari ceaserian
tak dapat normal birth
sebab dia agak melintang sikit

then tadi aku  pergi shopping sikit2 tuk Tim
baju semua dah banyak
cuma perlu cari pepet dia
pepet yang mami dia beli adalah besar
cari yang kecik 
tah ok kot yang aku beli tadi
esok baru bagi dia

kerja lak 
tak busy
banyak mengular dari kerja
sshshhhhh!!! jangan info bos aku tau
tadi aku dan bestfriend download game
game My little farm kat phone
addicted main
sebab nak challenge 
sapa yang dapat buat farm besar terlebih dahulu

lepas main masa lunch
then kena kerja kan
so colleague tu pergi floor aku
dah besar ke farm kau dia tanya
aduhhh!!! aku tengah sakit hati ni hah
sakit hati sebab teringin sangat main
addicted! addicted!
dah sampai rumah banyak kerja lak
ni lepas update blog ni aku nak main sungguh2

next monday nak compare sapa farm lebih besar
sebab esok colleague tu cuti
dia kata nak main puas2 masa anak sekolah
eehh aku kerja lak
tak boleh bagi chance dia buat lebih besar
nak menang juga!!!
hahahaa!!!
sot kan!

k nak main game
nite2





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)