Saturday, September 1, 2012

yea..
selamat bercuti hujung minggu 
yang kerja tu, selamat bekerja di hujung minggu :)

aktiviti aku minggu ni quite pack
semalam ada makan2 kat rumah
tak ramai yang dijemput
adik2 n SIL sudah semestinya
then auntie n cousin
and ani serta adik

menu:-
kari ayam
daging masak hitam
sayur midin n sejenis sayur yang aku taktau nama
ketupat
mee goreng, suhun goreng
ayam masak halia
ikan keli & chicken wing panggang
eehh terasa lapar lak recall back menu2 ni :p

takpa
masih ada stok dalam aisbox
boleh panaskan dan makan lagi
cuma masih dalam pantang ni
45 minute selepas minum air masa bangun tadi
tak boleh makan apa2 dulu
aku tengah nak cure gastrik ni
petua2nya nanti aku share
bila aku dah rajin menaip

malam karang beraya kat rumah kawan sekerja pula
makan lagi :p
hari tu masa sakit perut aku turun berat badan drastik
2kg dalam masa 3 hari!!
lebih effective dari puasa hoh
puasa sebulan aku hilang 3 4 kg je
ni cirit birit, 2kg!
eemm cara effective hilangkan berat badan
tapi.. coi! coi! coi!
sakit tau sakit perut ni
takmau nak lalui kerap

tapi rasanya akan kembali ke berat asal
sebab asyik projek makan sesaja
isskk!! isskk!!!





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)