Saturday, February 2, 2013

yeah!
akhirnya jumaat kembali
suka! suka! suka!
esok n lusa boleh bangun lewat

lately mata aku selera bebenar tidur
pagi selalu berkulat mata nak buka
then if weekend pula suka tidur siang
if sekejap takpa
ni 2 3 jam!
lebih lama dari ava

harapnya badan takkan bakal cam ditiup-tiup
tapi tadi timbang
turun 1kg!
lebar senyum :-)
mungkin lately letih sangat
tah pa penyebabnya aku tak pasti
sebab keja pun tak busy
cuma otak lah
mmg betul2 letih fikir memacam hal
tu kot penyebabnya
otak letih, malas nak hantar msg
agar badan cergas kot
tah lah
teori kartun aku aje



budak ni pula semakin petah berkata kata
not to mention makin noty juga
tak dapat tengok tv3
sebab banyak ikran (iklan)
dia yang kata ikran
keluar iklan milo
dia nak milo
keluar iklan mee sedap
terus minta mee lak
tarik tangan nenek ajak pi dapur
sebelum tidur
mesti makan kudap2an
most of the time
bangun je tidur pagi
terus tengok kartun
dan cari makanan
nasib badan jenis yang tak mudah naik
if tak, kontot pendek lah anak ku itu



gigi cam ikan jerung!!
lagu favourite,
burung kakak tua
dah boleh dibawa bergaduh
dah petah berkata kata
if dah nak benda yang dia suka
mesti nak sampai dapat
manja dengan aku
tapi aku juga yang paling garang ngan dia

k
nak tidur
nite2



zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)