Thursday, February 7, 2013

sibuk mengantuk

tengah bekerja tapi tak busy
perut dah kenyang n mata pun mengantuk
dept aku ni sekjp2 ramai org datang
then jarang2
susah nak predict
usually bfore CNY
selalunya busy sesangat
tapi this year
takda pun

area sekeliling pun tak busy
meskipun ada bazaar CNY
aku semalam pergi setengah jalan je
pastu patah balik sebab hari hujan
cadangnya nak tengok bunga
tak jadi2

last year
aku beli 3 pots morning glory
semua mati!
beli 1 pot cactus kembar 3
satu beri kawan
yang 2 lagi aku pelihara
tu pun mati

bukan salah aku k
simpan atas meja
tau2 one of the day
tengok akar dah tercabut semua
suspected di korek mickey mouse!
azam takmau tanam lagi

yang kawan punya pun mati
sebab tak disiram tinggal dia pi makan angin
tah...
kan cactus harusnya tahan tanpa air
tak faham aku cactus modern
macam2 kacukan dah

ooooh tiiiiidakkkkk!!
menaip ni buat aku makin ngantuk
rasa nak pejam je
lenguh dah mulut nguap

k nak buat kopi
tata



zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)