Sunday, March 31, 2013

berjalan ke town seawal 10am
temankan ava while mak balik kpg
if kat rumah
letih bagi excuse mana nyek2 pergi
yg ni pun kata
dadi mok(adik) hantar nyek2 ke clinic
tuk cucuk bam2
sebab nyek2 sakit
sakit mulut asyik nak mkn je
hehe

ronda2 parkson
takda beli apa2 pun
masa stop minum kat One Station
my first visit yg mengeramkan

lebih sejam order chicken chop
tapi tak sampai2
yg dua meja dtg kemudian
dh mkn pun

aku sebenar hampir terlupa
yang aku ada order mknan
bila tgk meja sebelah
tanya tentang order dia
then ada ketegangan sikit dgn waitress
baru aku ingat

yg meja sebelah
lain di order lain yg dtg
tp dia mungkin mls nak argue
dia mkn je
but then dtg lagi another mknan
kali ni dia taknak
sebab dia tak order
n for sure bkn mknan aku juga
sebab ada nasi
chicken chop aku order
takda nasi

mls nak tunggu balik je ler
masa byr ada harga chicken chop
of course aku taknak byr
mknan takda pun sampai
pepandai lak suruh aku tapau
sebab dia dh key in dlm bil
hello....!!
lama aku tunggu tak sampai
ni suruh aku tunggu tuk tapau lak
tak koser!!

aku kata taknak
org yg dtg lambat dr aku dh mkn
aku dh tunggu lebih sejam
takda pa2 berlaku
bila panggil waitress
nak tak nak je layan
dan tak bertanggungjawab
dengan order yg dipesan pelanggan

if camni berterusan
aku confirm francais station one or one station
takkan bertahan di miri

same goes to Hartz Chicken
tak sampai setahun bertahan
aku belum sempat pergi pun
tapi kat kuching
dh lebih 10 tahun
masih maintain

org miri ni a bit lawa kot
if quality mknan tak maintain
servis tak bagus
thank you good bye lerr jwb nya

if mahal tapi confirm sedap
org tetap dtg
ada dua kedai jenis deli's sini
serve western food
dengan hanya beberapa buah seat
tetap dikunjungi

last few days juga
aku pergi mkn mee jawa
one of Sarawak specialty
the chef tak lokek berkongsi resepi
yes memang resepi sama
tangan air tangan seseorang tetap berbeza kan
so no harm berkongsi





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)