Saturday, April 13, 2013

fuhhh!!!
berhabuk blog
lama tak berupdate
busy tolong/menyibuk
sil pindah rumah
which selesai rabu lalu
sekarang semua rehatkan badan
sibuk n keja kerasnya
hanya a few day
tapi tuk recover letih tu
berhari2

keja memang busy
since 3 minggu lalu
since dapat tambahan keja baru
jadi accountant tak bertauliah
office life aku totally changed
buat keja blur2

yang geramnya
colleagues sama dept
tgk aku cam musuh
sebab aku tak tolong
cammon lah
aku baru dgn keja ac ni pun
dahler solo conquer dua dept sekali
nak kena tlg another 2 yg sama dept tu lak
mati lah aku

keja org aku tolong
keja sendiri
buat sorang2
dahler hari2 kena balik lewat
cuma bestnya
aku je yang ada green light tuk OT

tapi.... benci!!!
dalam busy2 ni
turun naik tangga
drive sana sini
pi ke hulu hilir
berat tetap maintain berat!!!
eeehhh geram nyerrr
susah sgt ke nak kurus!!!





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)