Tuesday, July 16, 2013

minggu ni aku tukar workstation lagi
naik tingkat
bukan naik pangkat ok
naik tingkat
pindah ke tingkat
melayu n cina kata tingkat 3
omputih kata 2nd floor
korang guna memana bahasa
yang nak guna
tuk gelar workstation baru aku

arahan diterima jumaat lalu
berkuatkuasa serta merta
terus kena suruh pindah barang sokmo
aku tanpa much feeling
ikut je arahan
bak kata apek dlm cerita jutawan fakir
bertindak mengikut arahan

and dont knw what kind of job to expect
sebab kat tpt baru ni
ada 3 dept
disuruhnya aku belajar n tolong semua
apa diorang ingat aku ni power ranger?

lantaklah
aku buat je yang termampu
yang penting akan tolong diorang
after account aku balance!

ok nak tido
begitu lah serba sedikit
rintihan aku minggu ni
ada extra cerita
nanti free2 aku update

nite2




zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)