Wednesday, August 28, 2013

Lauk Raya


cerita basi
tapi since aku dah draft
dan upload pic masa raya aritu
baik aku teruskan niat
update tentang raya ku yang simple

hari pertama
as ever mentioned before
aku masak tuk adik dan sil
keluarga terdekat je pun




menu:

rendang daging(1st time masak)
turn up sedap
(fuhh! lega!)
nasi pulut putih
n mak sil sponsor nasi pulut hitam
asalnya nak buat lemang
tapi bapa demam, takda tkg bakar
so cancel
n masak pulut dlm periuk je
which turn up to be
sangat2 sedap!!
dan kari ayam!!
favourite sepanjang zaman!
iskk terliur tgk pic ni





dan ni pasangan ideal!!!
idea mak sil
beria-ria nak buat acar timun
soo as aku
memang peminat acar
tapi taktau camna buat
memang all out lah makan

sebelum balik ke kuching
mak n mak sil
buat acar lagi
nikmat!!

pastu duduk rumah je
takda jejalan
tambah cuaca yang mendung nak hujan
sooo
asal ada je rasa ruang
tuk di isi, makan n makan n makan

k
begitulah cerita raya pertama aku


zzzyy





No comments:

Post a Comment

tq, peace :)