Tuesday, August 6, 2013

makin nak raya
makin sibuk pula kerja
semalam balik 6.30
hari ni 9.30!

gara2 semua tak baca emel
(kata hq ada emel lah)
tapi takda yang baca
tanya bila emel tu
sombong lak org hq tu
suruh cari sendiri

ada procedure uruskan BR1M
yang tak complete
terpaksa pi selongkar store
ambik semua voucher BR1M tu
dari bulan feb-jul

tadi dari 5.30-9.15
aku n seorg colleague
larat buat tuk 3 bulan je
fuh! kerja yang remeh!
esok another group buat

asalnya suruh aku buat
masa office hours esok
tapi nasib cepat2 terfikir tadi
elok buat after office hrs
claim OT!
tu pun sebab
ada kwn volunteer nak tolong
if tak
tak koser seorang2 kat store memalam
dahlah kat tgkt 3
......!!!

esok dah taknak buat
bayar OT pun taknak
aku belum buat kek lagi
ni tengah tunggu red velvet cake masak
harapnya kali ni menjadi
kek bakar ok skit
lebih cepat
if kukus meskipun sedap
tapi kena tunggu berjam2!

yang cake ni aku masak bake stim
baking tray
simpan kat dulang yang berisi air
hasilnya...
next entry aku reveal kan

k lah
nak layan game lak
lately
gila main spongebob dinner dash
gian!!!





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)