Monday, June 4, 2012

Arini aku taknak bekerja
aku nak makan tidur saja
tak peduli mak marah atau tak
pokoknya aku nak relax saja

cuma tadi masak fried blackpepper lamb
(yang ni memang nak masak sendiri,
aku tak percaya mak masak :)
mak masak pucuk ubi kayu
even dah makan megi mee dengan ava
tetap gak makan

then masak bubur kacang merah
tu pun aku letak dalam periuk then 
letak atas api dapur saja
seterusnya mak sambung
badan rasa sangat malas nak bergerak

ni dah makan mandi semua
dan aku baru je lepas pekena
2 mug bubur kacang merah
yummy!!!!

oh ya, Sarawak cuti arini
replacement of Gawai Dayak yang bertindih
dengan our TYT birthday last saturday, 2nd June
esok dan lusa pun aku masih cuti
yes! yes! yes!

sepagi ni aku dok ngetop saja
henpon aku rosak, takmau on
adik dah tolong hantarkan ke kedai repair
harapnya dapat repair lah tu
if tidak............. :(((
takda pitih nak beli baru haah...

tu lah masa gawai
takda picha2 semua
even masa gawai kat kampung
aku rasa tak kisah ada ke takda henpon
sebab takda network pun
tapi ni bila dah balik rumah
rasa janggal takda henpon
lelebih lagi mengenang games 
yang aku main dengan henpon tu
uwwaaa!!!!!!!!!!!!!!!
tak best! tak best!





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)